Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Mathilda Gerhardsson - 19 februari 2013 21:32

Jag har precis upptäckt något VÄLDIGT intressant och jag är helt fast. Det heter "turtlecest" och det är inom TMNT. Jag var helt imot det först. Ordet kommer från blandningen av Turtle= Sköldpadda och Incest. Jag tror ni förstår resten själva annars är det bara att Googla. Jag har själv gjort lite FanArt inom turtlecest men jag lägger upp dem i nästa inlägg. Vissa av bilderna har jag fått inspiration från DeviantArt.


Jag har även börjat titta på en ny serie som heter Arrow som är as bra!!! Jag rekomenderar den verkligen.


Om vi går tilbaka till turtlecest så är det nog ganska bra att säga att det inte är för dem som är lite känsliga. Tro mig ni kommer ångra er isåfall!!   


Och kompisar som läser detta som ser mig i skolan vill jag bara säga: Trodde ni ärligt talat att jag var en liten Ängel eller?   


Det var nog allt för idag!! Hej då!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är jag som är MANGAFREAKETMAPPE men mitt rediga namn är Mathilda Gerhardsson (aka Mappe)
och jag är 14 år om ni följer min blogg så kommer ni att få lära er om mitt liv och vad jag gör, men även SJUKT mång tips på bra serier!! Ha det bra !! :):)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards