Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda Gerhardsson - 18 november 2012 10:43

Hej Alihopa!! Är skit nervös inför imon för jag ska på PRAO på SCANIA.

 

Hur som helst här ett klipp som jag hittade på youtube som är JÄTTE ROLIGT!!!



Jag hittade ett annat men det går inte att ladda upp så sök på "Dane Cook- my son optimus prime amv style"!!!!!



Av Mathilda Gerhardsson - 5 november 2012 15:32

Yippie!!! Jag ska kanske dansa på kulturnatten

 

med Din Energi Zumba!! Först på Falnaden

 

(IGEN) och sen någon annan stans!! Ska bli jätte

 

kul!!!

Av Mathilda Gerhardsson - 3 november 2012 05:49

Hej alla personer som inte kan sova!! Jag är sjukt trött för det är nämligen 6 på morgonen!!!!

Jag kan inte sova eller gå ner för då väcker jag väl de som fortfarande sover (Pappa).

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så det blir väl ett GOD MORGON!!!!!!!!!!!!

Av Mathilda Gerhardsson - 1 november 2012 20:45

Okej, som vissa vet så ska alla nior klä ut sig som varje år men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till.

Jag har en hel del förslag men vissa är lite... vet inte hur jag ska beskriva men hur som helst.


Här är några förslag:

 

  1. Vampyr
  2. Draco från HP
  3. Dean från Supernatural
  4. Hinata från Naruto Shippuden
  5. Hund
  6. Fe
  7. En Disney Princessa/Prins
  8. Djävul
  9. Buffy från Buffy the Vampire Slayer
  10. Vampyr från ------||------ /Det är skilnad jämfört med Nr.1
  11. Ballerina
  12. Mumie
  13. Zombie
  14. Varulv
  15. Sköldpadda /TMNT
  16. Häxa
  17. Merlin
  18. Ninja
  19. Naruto
  20. Sasuke
  21. Nunna

Det var de få förslagen som jag har och om någon har fler förslag så får ni järna skriva

in förslaget/n ien komenter

Presentation


Det är jag som är MANGAFREAKETMAPPE men mitt rediga namn är Mathilda Gerhardsson (aka Mappe)
och jag är 14 år om ni följer min blogg så kommer ni att få lära er om mitt liv och vad jag gör, men även SJUKT mång tips på bra serier!! Ha det bra !! :):)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards