Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda Gerhardsson - 31 december 2012 20:27

 


Jag tycker att det här är något som jag kan tänka mig säga!!!

Av Mathilda Gerhardsson - 29 december 2012 01:57

Nu har jag gjort det igen!! Jag läser typ 5 kapitel av en serie (Bleach) och sen tänker jag: "Åh nu är jag trött, dags att sova!"

 


Men det verkar som om delen av hjärnan som är besatt av anime/manga inte vill lyssna på den trötta delen av hjärnan!!!!

 

För A/M delen vill plötsligt gå in på www.deviantart.com och titta på massa fan art och roliga anime moments!!!

 

Jag är så trött på A/M halvan för det här är 7 natten i rad som jag gör det!!!

Och då är det inte att jag tittar på fan art i 5 minuter!! Nää då, det slutar med att jag tittar på fan art i 2 timmar!!!!

 


Jag är så less på det så det inte finns ord för att beskriva hur less jag är på det!!

 

 

OCH DESUTOM har jag inget att titta på på deviantart för jag har redan sett all fan art med mina favorit anime killar och favorit par.

Jag tar gärna imot nya förslag på anime så jag kan se den och sen blogga om den!!


                                 GOD NATT!!! <3

Presentation


Det är jag som är MANGAFREAKETMAPPE men mitt rediga namn är Mathilda Gerhardsson (aka Mappe)
och jag är 14 år om ni följer min blogg så kommer ni att få lära er om mitt liv och vad jag gör, men även SJUKT mång tips på bra serier!! Ha det bra !! :):)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards