Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda Gerhardsson - 26 januari 2013 18:15

Jag har hittat hur många bra manga som helst på senaste tiden!! Just nu har jag kalas men jag kände att jag måste göra ett inlägg!! Manga jag ska berätta om idag heter "Beast Master" och är super BRA!!! Jag ska inte berätta om den så att det blir mer av en överaskning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!

 

Presentation


Det är jag som är MANGAFREAKETMAPPE men mitt rediga namn är Mathilda Gerhardsson (aka Mappe)
och jag är 14 år om ni följer min blogg så kommer ni att få lära er om mitt liv och vad jag gör, men även SJUKT mång tips på bra serier!! Ha det bra !! :):)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards